tisdag i tannefors

Hämtade lunch på Hamlet idag. Laxwallenbergare. Gott, och rätt billigt. Som det brukar där. Spenderade eftermiddagen med att blåsa bort. Minigolf i Valla med studenter. Representerade. Jag alltså. Gjorde förmodligen min bästa runda nånsin. 52 slag. Med mina mått är det bra iaf. Var en rätt trevlig tillställning.

Sen fick jag gå hela jäkla vägen in till Stora Torget. Malmslättsvägen är inte en värd väg att gå. Sen cykel hem till Tannefors.

Bror och Jacko har visst
hamnat på tjuvlyssnat.se. Rätt stört, men lite kul. Annars bojkottar jag den sidan.



Kommentarer
Postat av: Gobo

angangang jag är en fosterställning!

Postat av: Gobo

We are the greatest lol

2007-05-15 @ 21:56:07
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Tobbe

"Sen fick jag gå hela jäkla vägen in till Stora Torget"

Stackars liten =) att du orkade och inte tog bussen :P testa att gå hela vägen till tannefors istället =)

2007-05-15 @ 23:19:49
Postat av: Snökalven

Hahahaha! Ok, var väl lite slö. Kanske.

2007-05-16 @ 14:33:21
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback