tisdagskväll

Är riktigt trött och seg nu. Känner mig som jag borde känt mig igår efter fotbollen. Men inte gjorde riktigt. Har en del saker jag borde ta tag i. Men det lutar starkt åt att det blir till att sova istället. Och skjuta upp allt till imorgon. Får bli så.

Fragment av fredagen fortsätter att dyka upp...

Lunchen innebar att jag återvände till Konsert & Kongress. Strömming. Ok, men inte mer. Såg den store Uffe Holmertz på vägen ut därifrån.

Familjen här när alla slutat jobba. Smörgåstårta och cheesecake
   (Om någon känner för att dela lite av sin onsdageftermiddag/kväll med mig så finns det kvar av båda...)
   Trevligt, även om det först mest liknade en TV-ockupation. Bra presenter också!

Funderar på nån form av fest nästa lördag. Kanske för att fira mig, kanske för att fira Mås säsongsstart, kanske för att fira nånting annat eller kanske för ingen anledning alls.

image83

godnatt & sov gott



Kommentarer
Postat av: angelica

Meddela så fort det är bestämt om ev fest.. skoj! Om jag får komma..
Gonatt o tack för cheesecaken!

2007-05-08 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback