Trött söndag

Vaknade nio idag. Frukost med Alle. Sen var det dags för en tur till Coop Forum med familjen. Försökte ta emo-kort på bror, men han var alltför glad. Därefter hjälpte vi syster flytta. Blev diverse turer mellan Hejdegården och Tannefors. Precis vad jag ville göra med en bakis-dag. Fast bra att det blev så. Jag hade knappast gjort mycket vettigt hemma.

Mat på Alanya. De borde fixa till sin "uteservering". Hyfsat skabbig är den allt. Därefter tog jag och bror en tur vid Stångån. Rätt skönt att bara gå lite. Såg en fågel i vattnet...

image78

Jäklar vad trött jag är nu. Ska ta dagens andra dusch, äta lite aprikoskräm, fixa Korpen och kanske se nån film nu.

Är jag konstig om JAG börjar följa
The Sartorialist? Lite grann, förmodligen. Fast det finns ju en hel del snyggt där. Den här till exempel.



Kommentarer
Postat av: angelica

Snygg? Hmm.. killen.. Tycker nog inte att hon var så där alldeles jättesnygg =P

2007-05-06 @ 19:39:26
Postat av: Gobo

Haha nej verkligen inte! Haha kolla in min "Jacopp-pose" när jag pekar på fågeln! :D

Postat av: angelica

Tack för hjälpen idag! Ni är bäst!

2007-05-06 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback