Helgen som var. Är. Nåt.

Fest i fredags. En kväll med många kopplingar. Typ. Var rätt kul fest. Platens sådär.

Lördagen. Fest här. Trevligt med bra musik och ett dignande bord med allt från vindruvor och crostinis till blå sockervadd.

image394

På väg in till stan blev vi plågsamt påminda om att Linköping kan vara en småstad ibland. En volvo 740 brände gummi på Storgatan. Sen raceade den med en annan bil. Skabbigt så det räcker för ett halvår. Fick med händelsen på film... Rätt kul.

Platens sen. Var kul. Tills fucking Alexander Br går upp och rappar i DJ-båset. Det var den kvällen. Lämnade strax därefter och gick ut på Platensgatan.

image395

En sväng förbi Burger King. Där vi lyckades tappa bort en av oss. Sen till Tannefors för efterfest. Var rätt trött. Kom ändå inte i säng förrän halv sex. Lite väl sent.



Kommentarer
Postat av: Micke

Partyanimal, det är helt ok att du ringer. Bara du säger något.
Inte bara "Jag hör inget"

2007-10-22 @ 09:23:13
Postat av: Anders P Etigläsare

Hoho. Tittar in på din blogg nån gång i veckan. Känner mig något perplex och förbryllad inför en del av dina lunchrecensioner, och där du skriver hur mycket maten var försenad. Om maten är 20 minuter försenad, när börjar du räkna förseningen? Finna det någon självklar förväntad serveringstid som gäller alla restauranger? Har du klargjort det i någon tidigare recension? Om du beställer och maten kommer efter 5 minuter, är den då 5 minuter försenad eller?

Idag åt jag indiskt. Maten var inte försenad.

2007-10-22 @ 12:51:09
Postat av: Snökalven

Micke: Hahahaha! Förlåt. Minns som sagt inte riktigt samtalet.

Anders: Tja! Kul att du läser. Jag har inte sett så seriöst på lunchkrönikorna (kanske jag borde) och definierat betygskriterier osv. Så en försening har jag räknat från vad som är "normalt" att få in maten. Vilket jag skulle tro är ca fem minuter på lunchen. Men som sagt, jag har inte tagit det hela så seriöst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback