Kent

Kent är precis som Metallica. Även om de gjort många bra låtar, kan jag verkligen inte gilla dem
   (knappt ens lyssna)
   fullt ut. Det är som att personerna bakom musiken hela tiden tränger fram och stör bort det andra. För jag har fasen problem med personerna. På något sätt. Jag har två Kent-skivor och fem Metallica, så jag har gjort mina tappra försök att lyssna. Men inte.

Därför känns det faktiskt bra nu när nya Kent-singeln är precis totalt kass. Slipper dilemmat att gilla musiken, men inte personerna. Nu kan jag ju ogilla båda delarna.

Och fortsätta lyssna på Deftones istället. Good Morning Beautiful...


One of these days you'll break me of many things
Some cold white day, but you're crazy if you think I would leave you this way

You should wake up before the wrath comes
(me and you) could take off before the wrath comes...soon

And one of these days I pray it will be sometime soon
On a day like today, you'd be crazy not to want me to teach you the way




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback