Lax, nattens väktare & Geisha

Ner till Alec för lunch. Han hade fått ett ryck och cyklat till Ekholmen bara för att få tag på den finaste laxen. Blev väldigt gott sen också. Tack! Såg den ryska "Nattens Väktare". Fick en sömnattack, och somnade. Återigen inte för att filmen var dålig,
   (även om den i likhet med Eternal Sunshine var lite rörig)
   utan mer för min oförmåga att rent allmänt hålla mig vaken. Hjälpte inte ens när Alec plockade fram Geisha-kartongen för att pigga upp mig. Så jag gick hem istället.



Kommentarer
Postat av: olvia

Måste vara trött om inte geisha väcker dig.. Den skulle iaf Väcka mig, mkt :P
men jag håler med enternal sunshine är jaa.. lte rörig och man kan ju imte se den närsomhelst. Vet inte nu hur det är med nattens väktare dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback