Lunchkrönika - 071010

Texas Longhorn idag med Alec och den hyfsat nyopererade.

De fyra halvsluskarna som satt där förrförra gången jag och Alec var där
   (samma gång som vi hyste allvarliga farhågor att en asiatisk skräckfilmsflicka skulle födas vid bordet bredvid)
   och såg lite sluskiga ut igen. Annars inte mycket folk alls. Kom lite sen iofs, så det var inte helt konstigt.

Konsistensen på hamburgaren var inte som vanligt. Klart sämre. Verkligen synd. Mitt favoritlunchställe framför alla andra får ju inte tappa nu.

Betyg
Mat - 3
Service - 3
Pris - 2
Miljö - 3
Snabbhet - 2
Totalt: 2,6

image377



Kommentarer
Postat av: Jens

"Konsistensen på hamburgaren var inte som vanligt."

Så... Den gick inte att dricka alltså? Du blev tvungen att tugga den som vanliga människor?

Postat av: Snökalven

Vadå dricka? Konsistens har väl inget med vätska att göra.

2007-10-10 @ 21:20:30
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Micke

Du har ju sedan urminnes tider - druckit maten. Speciellt Max hamburgare. Lev inte i fönekelse...

2007-10-12 @ 15:49:46
Postat av: Snökalven

Hahahahahahahahahahahahahahaha! Fan, det hade jag helt glömt bort! Det stämmer ju faktiskt att jag drack hamburgare mer än åt dem på Max. Faktiskt. Jäklar också.

2007-10-12 @ 16:43:52
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback