Lunchkrönika - 071012

Låter fisksoppa gott? Rent spontant. Halvt om halvt typ.

Men, dagens fisksoppa var oerhört god. Kikkobar stod för den.

Lunchen började annars i allmän förvirring. Min hetsigaste, argaste, mest konservativa kollega
   (fast han har nog ett gott hjärta nånstans långt därinne under den hårda ytan)
   stressade på lite extra idag. Vilket bland annat gjorde att jag bytte lunchsällskap. Men när det nya sällskapet absolut ville till Åhléns, så fick det va. Jag lämnade dem och återvände till det andra sällskapet. De hade precis gett upp Ghingis pga fredagsträngsel.

Kikkobar istället. Fortsatt förvirring till en början. Fick dela upp oss
   (var sju personer, så inte helt konstigt iofs)
   Hamnade i varsin ände av restaurangen. Sen blev vi hastigt ihopförda efter några minuter. Förvirringen såg ingen ändå när vi beställde. Några lyckades få ihop en något skum kombo av fisksoppa och fläskfilé. Själv bestämde jag mig för bara fläskfilén. Och fick bara in fisksoppa. Men men, jag sa inget utan åt istället. Och den var som sagt jäkligt god!

Klart trevlig lunch! En av de bättre på väldigt länge. Fast de där mäklarna börjar bli oroväckande mycket närvarande i umgänget... Hmm.

Betyg
Mat - 5
Service - 4
Pris - 3
Miljö - 4
Snabbhet - 3
Totalt: 3,8

Där ser man. Bäst hittills betygmässigt också!



Kommentarer
Postat av: anette

Bra betyg, men ingen bild.....???

2007-10-12 @ 17:38:03
Postat av: Snökalven

Nejfasen, hade ätit upp halva redan när jag kom på att jag inte tagit bild. Stor miss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback