Musik - vecka 39

Tänkte inte hela vägen... Musiklistorna jag lagt in från last.fm är ju länkade, så de förändras från vecka till vecka. Får börja skriva in för hand. Fast det tar emot att börja med en där jag tvingas skriva Pari... ja, en del av er vet vad som väntar.

1 Fläskkvartetten - 132
2 Monster Magnet - 130
3 Lars Winnerbäck - 87
- Marilyn Manson - 30
5 My Chemical Romance - 21
6 Mark Lanegan - 20
- In Flames - 20
8 Henry Rollins [Spoken Word] - 19
9 Khoma - 13
10 Paris Hilton - 11

Inte lika snyggt som förut, men informationen finns ju där. Innan ni hetsar upp er över att Paris Hilton är med där, titta nedan på mest spelade låtar...

1 Monster Magnet - little bag of gloom - 66
2 Fläskkvartetten - Whores And Slaves [feat. Theodor Jensen] - 28
3 Fläskkvartetten - T.K.K [feat. Thåström] - 27
4 My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade - 13
5 Paris Hilton - Jealousy - 11
6 Fläskkvartetten - Leave A Light [feat. Anna Ternheim] - 10
6 Fläskkvartetten - Seventh Day [feat. Freddie Wadling] - 10
6 Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu - 10
6 Fläskkvartetten - Stay The Same [feat. Christian Walz] - 10

Sen var det lite ytterligare Fläskkvartetten och några andra på delad tionde plats. Orkar inte ta med alla. Men men, som ni ser var Paris Hiltons "Jealousy" den femte mest spelade låten här hos mig förra veckan. Så är det. Annars var ju de tre allra mest spelade väldigt mycket spelade öht.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback