Rally i Motala

Gav oss iväg strax efter åtta. Hemma vid fyra. Riktigt soligt och fint. Bra tävling var det också. Lite annorlunda att vara på Dunteberget (motorstället i Motala heter så) när det inte var folkrace. Det enda negativa var dammet. Hostade precis mot min tröja här. Vilket fick till följd att damm yrde upp i ögonen. Störigt. Får nog ta och hänga ut tröjan. Och hänga in mig själv i duschen.

Dagens bästa kommentar var den som gavs åt föraren som åkte två (!) extravarv på banan: "Jaha, han var nollåtta. Det kunde jag gett mig fan på".

image360
En bil som hamnade lite snett

image361
En Ford

image362
Åttiotalsaffisch i klubbhuset. Värt att kunna vinna en resa till Leningrad. För två dessutom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback