Fredagkväll på Platens

00:02 - 107:-
00:46 - 49:-
01:57 - 49:-
02:04 - 68:-

Hur jävla snabbt drack jag den där ölen från 01:57? Med tanke på att jag köpte nåt nytt så snart därefter. Vad nu det var. 68kr? Iaf, tänkte att det kunde vara intressant att spara kvitton från en utekväll. Fast den där listan ljuger lite. Tog inte kvitton på det jag betalade kontant. Sen bjöd ju Tom också. Så det blev väl en tre öl till typ.

Kvällen började annars väldigt lugnt. Jag satt hemma och åt lite kräftor och såg Scary Movie 4. Hade det lagom ensamt och bittert, men rätt bra ändå. Sen gjorde Tom & Jacko ett övertalningsförsök att följa med ut. Gick bra. Så efter lite segande tog jag mig upp till Platens vid halv tolv tiden. Genom ett helvetesregn. Var dyngsur när jag kom fram. Något mer folk i torsdags när vi kom in, men det fylldes på rätt bra sen. Alec, Lisa, Liv, Eva & Lennart och en del annat folk.

Ett stort mysterie var dance-off-tjejen. Jag tycker nog att hon förlorade ändå. Jäklar vad jag skrattade. Bra musik var det. Snökalven did some dancing igen.
(förlåt Linköping)
Gick väl sådär. Bara.

Var kvar ända till stängningsdags. Har inte varit det sen jag vet inte när. Köpte en cheeseburgare på Burger King. Tog säkert en halvtimme att få i mig den.
   (jag ÄR en dålig ätare efter alkoholintag)
   Han att hamna på en efterfest innan jag var klar. När jag nästan var klar, satt jag där med världens minsta hamburgerbit nån minut, och tänkte på min oförmåga till ätande. Var trött som fasen, så Alec och jag gick rätt snart. Mot Tannefors. La mig vid femtiden.

image343
Lisa & jag

image345
Tom köpte en ölhink

image344
Alec kliar sig. Jacko... typ suger flaska eller nåt



Kommentarer
Postat av: j_A_c_K_o

AHAHAHAH sugar'n! gattu suck something, right?

Postat av: Snökalven

Hahaha! Right!

2007-09-22 @ 22:13:42
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback