Helgsammanfattning

Fredag
Jag och Martin inledde med fest på Svensk Fastighetsförmedling. Trevligt. "Kul" att se en del jag inte sett sen temafesten i våras... God mat. Ost. Pannacotta. Stannade nån timme.
   Upp till BK där vi anslöt till After Work. Trevligt. Några öl.
   Taxi till Tannefors och Alec. För/mellanfest. Kewl. Gick upp till L'orient för att se Pontiak Johansson. Jefligt lång kö. Stod typ en timme. Gav upp. Tillbaka till Alec där vi såg "Boogeyman". Jag somnade ett antal gånger. Vilket fick till följd att åtminstone jag blev rädd under filmens gång, när jag blev brutalväckt ett par gånger.

Lördag
Sov länge. Slöade under dagen. Nere och handlade. Var Tanneforsdagen. Helt glömt av att vi skulle ha en alternativ sådan.
   Fest här på kvällen. Trevlig sådan. En del folk. Tog inga bilder själv, så det kommer senare här. Väldigt kul var det. Även om jag var lite lätt irriterad när vi drog oss in till stan. Gick över rätt fort. Ner till Platens. Dansade. För mycket. En del bitterhet. Kul på det hela.
   Kebabbaren innan hemgång. Två kött och en gurka. Fick nog bara i mig en halv kött.



Kommentarer
Postat av: angelica

Träningsvärk idag?
=)

Postat av: 2 Kött

Hahahaha

2007-09-30 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback