Lunchkrönika - 070921

Hade siktet inställt på Kina-buffé på China. Men ytterligare två kollegor tillkom. Det i kombination med att jag försvann en halvminut
(ofrivilligt)
gjorde att det hela snabbt byttes mot Kikkobar. Fan också. Inte för att det är nåt fel på Kikkobar. Inte alls. Men hela jag och mina sinnen var helt inställda på Kinabuffé.

Men men, jag hade inte mycket att säga till om. Körde på buffén, trots att jag fortfarande anser den vara klart överskattad på Kikko. Gick ner iaf.

Betyg
Mat -2
Service - 4
Pris - 3
Miljö - 4
Snabbhet - 4
Totalt: 3,4

Vafasen? Nu har det ju blivit 3,4 tre gånger i rad.



Kommentarer
Postat av: Gobo

Men nu la du ju till ett par kategorier så det skulle bli det! Dumma snökalv!

Postat av: Sven-Åke

Hmmm...tycker nog att "snabbhet" är en del av "service". Röstar för att plocka bort snabbhet för att få ett mer rättvisande helhetsbetyg...

2007-09-22 @ 14:01:40
Postat av: Snökalven

Nja, service ser jag mer som bemötande. De är ju närbesläktade, men inte riktigt samma sak, tycker jag.

2007-09-22 @ 16:23:19
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: J

Fläsket! Bra platta!!

2007-09-22 @ 17:30:42
URL: http://pumaswede.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback