Slö dag

Sov alldeles för lite inatt. Fast gårdagen var rolig, så det gör inte så mycket. Bilder kommer.

Blev en tur till Tornby med min mest snabbpratande kompis. Fast idag gick det så fort att hon glömde bort att andas, och började staka sig. Och försökte prata om två saker samtidgt. Gillar dig ändå!
   Hem, och fick med mig både Alec och Angelica på pizza-frukost. Åt hos Alec, och såg den svenska vampyrfilmen "Frostbiten"
   (bra och naturlig dialog, hörrni!)
   Jag somnade mot slutet. Finns nog ingen mer klassisk bakisaktivitet för min del, än sovande på Alecs soffa till nån film, eller nån metal-skiva som det inte borde gå att sova till.

Gick hem i regnet. Jäklar vad jag gillar hösten! Lyssnade på Mansons "The Apple of Sodom" och gick i min egen värld. Innan jag omilt rycktes tillbaka till 1993 av högtalare vid Kungsbergshallen...
   (baby don't hurt me, don't hurt me, no more)
   Blev lite sur. Men det gick över fort. Hem och vände och åkte ut till Skeda Udde. Sörjt Colin McRae genom ett mini-maraton med klipp på YouTube, ätit, sett fjärde delen av Heroes, samt recenserat. Hoppas på resultat från det sistnämnda...

Sov som ena kalvar.



Kommentarer
Postat av: Smear

lycka till:)

2007-09-17 @ 08:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback