Dröm i lördags natt

Drömde om lumpen. Även om det var sex år sedan, så drömmer jag ibland om det fortfarande. Typ en gång i halvåret kanske. Som de flesta av mina drömmar så är det relativt odramatiskt och vardagligt. I lördags natt gick vi iland på nån ö. Skulle sedan gå ut på någon sorts väldigt platt brygga. När jag gjorde det började den röra på sig. Jättekul, tänkte jag. Och gick tillbaka för att börja hoppa ut på den och glida på den ut i vattnet. Resterande personer gjorde likadant. Sen vaknade jag.

Vad fasen är meningen med att drömma något så meningslöst. Skittråkigt.



Kommentarer
Postat av: Peaches

drömmar är oftast alltid konstiga! vad tycker du om intimpiercingar btw? Snyggt eller inte?

Postat av: A-L

Du kanske var tillbaka på västkusten? ;)

2008-08-31 @ 21:37:08
Postat av: Snökalven

Ja, någonstans på västkusten var det. Inte säkert att det var en ö, iofs. Men det kändes så.

2008-08-31 @ 21:56:49
URL: http://snoqalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback