Börjar så smått återvända

Varit sjuk sen i söndags kväll, men nu tror jag att det börjar släppa hyfsat. Siktar på att jobba imorrn.

I stort sett har det bara varit feber, men väldigt efterhängsen sådan. Från söndagskvällen till tisdag morgon sov jag i tvåtimmarspass ungefär, innan jag vaknade genomsvettig. Vaken kanske två timmar, innan jag däckade igen.

Soffan har verkligen fått se mycket av mig. Sängen också. Men mest soffan.

Sett film. Bland annat tre stycken andravärldskrigsfilmer. Läst en hel del i "Shantaram". Jäklar vilken bok.

Haft snälla syskon som handlat åt mig. Gör nog ett försök att ta mig till ICA själv idag.

Har inte rakat mig sen i fredags. Ser inte klokt ut. Alls.



Kommentarer
Postat av: Tom

Bild på skägget tack.;)

Postat av: Martin

Sicko!!!

2008-02-08 @ 10:31:48
Postat av: Per Westberg

Bra att Du är på benen.

2008-02-08 @ 22:54:13
URL: http://www.kyrkoordnaren.se
Postat av: Snökalven

Skäggbild på gång... Inte snyggt.

2008-02-10 @ 22:04:30
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback