Film film film

Idag beskyllde mig en kollega för att se 1000 filmer om året. Riktigt så illa är det inte,
   (vad som dock ÄR illa är kollegans uppenbara brist på sinne för proportioner)
   även om det blev 177 stycken 2006 och 179 stycken 2007. De senaste två helgerna har jag dock slagit personligt rekord i påbörjade filmer som inte blivit sluttittade på. Da Vinci-koden är faktiskt den enda. Helt ok var den. Bra gjort av mig att inte se den ibland alla de andra jag såg förra året.

Iaf, ICA Tannefors har en riktigt trevlig filmrea nu. Har de senaste dagarna inhandlat "Once Upon a Time in the West", "Papillon", "München", "Alexander" samt "Miami Vice". Ja, de två sistnämnda är bra. Lovar. Hmm, blev en rätt tung samling det där. Och lång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback