Glad

Kommer hem till Linköping efter en helg i Sköndal. Stockholm. Mår bra. Väldigt bra.

När jag svänger upp på den relativt övergivna Hamngatan börjar jag till och med le lite för mig själv. Det har varit en bra helg. Börjar till och med trumma takten på det bästa partiet i Mudvaynes "World So Cold", som spelas i mobilen,
   (om jag gjort detsamma i sällskap med bror hade han garanterat klagat på min icke-existerande taktkänsla, eller helt enkelt fällt det som alltid blir slutkommentaren i såna diskussioner... "Det är en Meshuggah-version av låten!")
   och jag ler lite till.

Till och med Hamngatan är fin den här februarikvällen.



Kommentarer
Postat av: angelica

o jag som trodde vi hade samma taktkänsla allihopa.. =)

Postat av: Gobo

Nopes inte bror inte hahahah

2008-02-11 @ 14:13:46
Postat av: Snökalven

Nej, min taktkänsla är inte av denna värld. Läskigt dålig.

2008-02-11 @ 23:26:54
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback