Årskrönikan - efterord

Sådär, det var det hela. Hoppas att det har varit roligt att läsa. Var det att skriva iaf.

Som jag inledde så var 2007 förmodligen det roligaste året någonsin för min del. Tack till alla er som var med! Tacklista längre ned...

Rubrikerna på de olika perioderna har inte varit helt tydliga för alla, anar jag. Så här är en förklaring:
Del 1 - Kall värld - Låt med Totalt Jävla Mörker
Del 2 - Stop Making Speeches (eller inte) - Låt med Khoma (inte det inom parantes dock...)
Del 3 - Fulla för kärlekens skull - Låt med Eldkvarn
Del 4 - Said, hello, where are you from - Första textraden i Mustasch låt "I Lied"
Del 5 - Dimman - Låt med Roswell

Tack för 2007 allihop! Finns säkert några jag glömt på listan nedan; förlåt till er. I bokstavsordning:

Alec & Angelica (de enda som kommit på samma plats om det här varit ordnat efter betydelse. Tack!), Alle & Kristina, Anders L, Anders N (fuck off!), Andreas C, Andreas K, Anette & resten av Westerbergs, Anna, Anna-Lena, Cecilia & Tiina (SEB:s snyggaste), Emelie, Emma, Fredrik B (mest Linköping efter Anders N), Gunnar (Skeda lever), Jens, Jocke (slaktarjävel), Johan E (return of the absinth), Johan N, Johan S, Klasa (åter till Korpen), Kristoffer (för att jag inte blev helt själv på hemvägen från STHLM), Lisa (jag är en Balroff!), Liv (Pinks!), Lotta, Luffarn & andra släktingar, Macke & Kristin & Oscar, Mamma & Pappa, Martin (för ditt apotek), Micke, Per B, Per J (Råberga i våra hjärtan), Per K (pizza!), Pernilla (fuck you, I'm from Norrland!), Rickard & Henrik, Sara N (tack för årets mest icke-snygga foto!), Sven-Åke, Tobbe (Lord R of Finspång), Tom & Jacko

Förlåt igen till de som glömdes.

Tack!



Kommentarer
Postat av: Lord R of Lotorp

haha fått ett nytt smeknamn =)

varit kul att läsa!

2008-01-08 @ 23:48:16
Postat av: angelica

Tack kill! =)

Postat av: Anna-Lena

Tack själv, Andreas.
Hoppas på massor med mer kul läsning under 2008!

2008-01-09 @ 11:09:17
Postat av: Tom

Det var kul att läsa. Kan du inte göra årskrönika lite oftare? =P

2008-01-09 @ 13:47:41
URL: http://bloodcolored.bilddagboken.se/
Postat av: A. L. Undmark

Jag har också läst med stor behållning, fint. Ska läsa sista delen på icke-arbetstid. Det enda du hittils glömt var att vår uppsats är omnämnd (något kortad version) i en fackbok som väntas bli storsäljare under 2008, när väl marknadsföringen har dragit igång på allvar. Man kan nog gå ner i arbetstid och leva gott på royalties inom kort!

Annars har Carls och mitt (mfls) bloggande nu fått en nystart i och med det nya året. Du kan ju kika in där vid tillfälle.


Havrefras.

2008-01-09 @ 16:38:12
Postat av: Sockerkrumelur

Hörru jag försökte säga Balroth men du hörde fel...faktiskt...fan vad vi ska träna 2008- ett ännu bättre år tycker jag att vi ska satsa på! Hejaheja

2008-01-09 @ 21:41:27
URL: http://sockerklump.blogspot.com/
Postat av: Sven-Åke

Jäkligt bra läsning. Har förgyllt den något torftiga tillvaron på tågen till/från Småland :-)

Krönikor är bra skit...och detta är riktigt bra läsning...kommer definitivt att bli en klassiker i nivå med SVT-sportens årskrönika :-)

2008-01-09 @ 22:06:22
Postat av: Snökalven

Lord - Tack!

Angelica - Tack tack.

Anna-Lena - Ska göra mitt allra bästa. Angående hatten så funderar jag fortfarande...

Tom - Jo, kanske det :). 2006 har ju iallafall varit.

Alun - Var inne och kollade igår. Fint att ni kommit igång igen! Boken var ju en jäkla miss av mig. Får ta upp den i ett enskilt inlägg snart kanske. Träningen kommer!

Socker - Balroth har ju åtminstone en fantasy-artad stavning. Balroff ser mer ut som nån svensk, inte fullt så skräckinjagande, variant.

S-Å - Men bilderna kan du väl inte ha sett? Din rumänuppkoppling lär ju knappast klarat av att ta in så mycket information.

2008-01-10 @ 15:02:55
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback