Behaglig fredag

Förkylningen på bättringsvägen.

Läst klart årets första bok. Visserligen inledde jag den i oktober, men jag tror att jag läst iaf en 90% i år. Conn Igguldens "Kungars Död". Andra i en trilogi
   (tror jag)
   om Caesar. Alltså har det varit en jäkla massa romare, strider på liv och död, heder och lömska intriger. Typ. Var inte så jäkla bra, den här boken. Kommer läsa tredje delen, men inte rekommendera.

Nej, jag vill ha fläskig icke-fiktion-bok om Romarriket istället. På typ 1000 sidor. Blir ett projekt längre fram. Måste ju hitta en sån först också. Har ett antal böcker nu som jag inte läst. Först blir det dock en lånad bok. Nån sorts fantasy. Tror jag att det är iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback