Reckless Road

Fick hem en bok idag som jag för en fyra, fem år sedan skulle kunnat ge alla tår på vänster fot och en handfull andra kroppsdelar för att få ha. "Reckless Road" av Marc Canter. Handlar om den tidiga Guns N' Roses-historien, och innehåller en jäkla massa aldrig-förr-sedda-foton. Nu låter det kanske inte så spännande, men... ALLA TIDIGA SPELNINGAR FINNS LISTADE MED LÅTLISTOR!!!

Det kanske inte låter så spännande det heller för normala människor. Men för mig är det verkligen det. Idag blir jag glad på ett relativt sansat sätt. För fem år sen hade risken varit överhängande att jag sjukskrivit mig från jobb och skola i minst två veckor för den här boken. Om ni visste hur många timmar jag spenderat med att leta information om de här spelningarna. Och sen läsa igenom den informationen jag hittade. Jäklar alltså.

image525



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback