Tolerans

Jag var länge en väldigt intolerant person när det gäller musik. Kanske kultur öht. Inte det att jag inte tolererade olika sorters musik eller artister, utan mer människomässigt. Ogillade personer utan nån koll på musik. Eller film. Eller vad det nu kunde vara.

Jag var en rätt dålig människa.

Kunde bland annat yttra sig i fylleprat om att den och den har ju fasen ingen smak osv. Blablablabla. Måste varit väldigt segt att lyssna till. Hoppas jag. För det är ju fasen ett väldigt stört beteende.

Har mognat en hel del på det området de senaste åren hursomhelst. Ser inte automatiskt snett på någon som gillar något jag inte gör.

Men, jag kan fortfarande bli ytterst arg på vissa grejer. Exempelvis om P3 spelar R Kelly eller Black Eyed Peas eller nåt liknande. Då finns det inte en chans att radion får stå på. Oftast.

image511
En person som inte hade riskerat råka ut för min dålig smak-ilska



Kommentarer
Postat av: Tom

Hahaha. Det låter bra. Fast jag gillar ju R.Kelly starkt måste jag säga!

Postat av: Andreas C

Du klagar ju på mig hela tiden! :)

2008-01-14 @ 22:15:53
Postat av: Snökalven

Hahahahahahahahahhahahahahaha! Jag kom på det nu när jag såg din kommentar. Hahaha. Förlåt.

2008-01-14 @ 22:21:13
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback