torsdag kväll

Åt bruna bönor & bacon till middag. Såg en till film; "Confessions of a Dangerous Mind". Kändes mest... onödig. Behövde rensa huvudet, så jag duschade och gick ut för att handla och lyssna på Heaven Shall Burn. Hade timeat perfekt så att introt på senaste skivan tog slut, och den första låten började perfekt när jag gick ut genom ytterdörren till den svala januarikvällen. Men inte. Glömde att jag hade random inställt. Så, istället för Heaven Shall Burn fick jag det till huvudrensning inte fullt lika passande Editors. Fast det är ju bra det också, även om det inte var vad jag var ute efter.

Blev irriterad när jag kom fram till ICA också. Framför mig går ett sällskap på tre personer. När de är framme vid entrén ställer de sig och blockerar ingången och tänder varsin cigarett. Fan. Pressar mig bakom en av dem.

Borde kanske se "Batman Begins" igen. Lite peppning typ.



Kommentarer
Postat av: angelica

imorrn kväll kill =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback