Lunchdiskussion

En av kollegorna på jobbet kom idag med förslaget att hämta mat och äta i vårt fikarum. Något som inte alltför ofta händer för min del. Sprödbakad fisk och potatismos var det tydligen. Lät ok, så jag var hyfsat öppen för att göra lunchen lite annorlunda. Nästa kollega som blev tillfrågad hade dock en något mer aggressiv inställning till det hela...

"Skulle jag äta i den där jävla skolbespisningen? Då käkar jag hellre gul snö"

Sen blev det inte mycket mer av den idén. Vi åt på Gula Huset istället. Där visade det sig att en gammal skolkompis numera var servitör och hade blivit flint.

Maten var ok, men lite långsam.



Kommentarer
Postat av: a

haha vilken kommentar :P

Postat av: Skaat od sweden

Va roligt att du ska med den 18:e kl 18.00 fiffigt att det va just 18 o 18 =)

Du som har koll på matställen i Lkpg, vart finns den godaste pizzan?där ska vi käka innan showen tänkte ja..du kanske kan ta ansvar för matbiten..jag fixade ju faktiskt biljetterna o kom med själva idén ??

friidens

2008-03-12 @ 09:23:42
Postat av: Snökalven

Butterfly. Helt klart.

2008-03-12 @ 11:04:04
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback