Träning träning träning

Är ju inte så jäkla bra på att blogga numera, så det liknar mest en typ träningsblogg nu...

Igår måndag var det spinning. Blev medlurad iofs, men E klagar på att det är "jävligt gay". Håller nog med lite, men det gick rätt ok ändå. Medium 75 var det tydligen. Vågade inte ta ut mig helt med tanke på tisdagen.

Idag alltså. Korppremiär. Mötte LKPG Fanatics, och det var första gången jag sett bengaliska eldar på Korpvallen. Faktiskt. Rätt coolt. Vi gjorde ingen höjdarinsats i första halvlek. Låg under med 2-5. I andra repade vi oss dock och vann med 2-1. Totalt 4-6 alltså.

Min egen insats var typ skit. I första halvlek hade jag förjäkla ont i foten. Skoskav från i söndags. Tejpade lite bättre till andra, och då funkade det något bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback