Hår

Hmm, börjar bli Peter Shilton-varning på mig nu. Hår-wise.





Kommentarer
Postat av: Pelle

Ha ha ha, så underbart... Shilton den gamle trädkramaren ! Tycker du ska spara frillan... snyggare än Martin :-)

2008-11-05 @ 17:24:29
Postat av: Sockerkrumelur

Du är taggad!

Postat av: Al Undmark

Hårresande likt.



Finns din mejladress på denna sida?

Eller är det meningen att korrespondens strikt ska skötas via bloggens kommentarer?



Jag som hade tänkt skriva ett riktat och privat mejl om Chinese Democrasy, Dr Pepper och Glasvegas.

Men nu får det bli en variant här istället.



Var är recensioner av Glasvegas och Guns n*?

Jaja, jag har flyttat, ny kommun. Lite målande ska göras i flera rum, så man få la bli lite Timellig ett par dagar. Blir nog inget frapperande, mest sterilt vitt. Min utsikt är nu lite som den du har, man ser långt, och balkong, tjoho. Harefett...

2008-11-06 @ 11:10:30
Postat av: Snökalven

Pelle - Japp, är faktiskt rätt nöjd.



Sockerkrumelur - Hmm, ska nog görat snart. Tror jag.



Al Undmark - Svar kommer på mailen. Har faktiskt börjat på en Glasvegas-recension. Gör kanske klart den. Guns blir ju svårt att recensera innan den kommit. Hårt med balkong!

2008-11-06 @ 21:51:48
URL: http://snoqalf.blogg.se/
Postat av: Sven-Åke

Oerhört likt måste jag säga! Spara till Valderama-firsyr?? :-)

2008-11-09 @ 13:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback