Helgot

Även helgen spenderades till stor del i Norrköping.

 

Pendeln dit på lördag lite efter lunch. Ombyte. Öl. Mat på Durkslaget. Gott som fasen, och mysigt. Sen vidare till Bomull.
Eller typ. Vi gick därifrån efter att ha sett menyn. Stopet istället. De spelade Judas Priest. United tror jag.
   (gymnasieflashback från Lambohov)
   Sen till Flygeln för Håkan Hellström. Orkar inte göra någon längre recension,
   (Marcus på
Corren gjorde det tillräckligt bra)
   utan nöjer mig med att säga att det var jäkligt bra. "Gatan fram" var stört bra. Gick som tur var hemåt efteråt, istället för utåt.


Söndagen var… slö. Väldigt slö. Och vissa inslag av illamående. Men skönt att ligga i soffan bredvid världens finaste. Bra helg!







Kommentarer
Postat av: Ella

Den gatan har jag bott på. Finfin gata det, tills jag flyttade då så klart :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback