Liam Gallagher

Jag har de senaste dagarna läst ifatt lite close up. Det har varit mycket polska dödsmusiker, amerikanska core-diton och hur många som helst därtill. Bra läsning som vanligt, men en del är rätt trista intervju-objekt verkar det som.

Inte direkt Liam Gallagher-klass. Läste några intervjuer i samband med att Oasis "Dig Out Your Soul" kom för ett tag sen. Även om de mest går ut på att Liam tycker att allt är skit, och alla är skit (förutom Liam själv), så är det de mest underhållande intervjuerna jag läst på länge. Här är några utdrag från Groove-intervjun:

"Jag tycker att vi är världens bästa band och jag vill att alla andra jävlar ska tycka det med."

"Jag skiter i allt sånt där. Jag vill inte vara nåt jävla Coldplay, vekt och trist."

"Men jag har ingen åsikt, jag bryr mig inte ett skit om honom, jag bryr mig inte ett skit om Noel."



Kommentarer
Postat av: Gobo

Värt med ett blogginlägg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback