Andras bloggande

I takt med att jag ökar mitt eget bloggande, tilltar min frustration över att de bloggar jag gillar inte uppdateras tillräckligt ofta. Så jag sitter och kollar in på dem alldeles för ofta under dagen. Lite störigt. Det är ju få som uppdaterar så ofta.

Här är annars lite tips:

Marcus Birro - Har börjat med fotbollskrönikor i Expressen. Länkar dem från sin blogg. Tror att det hittills bara blivit två stycken, men de är ca 300 gånger bättre än det mesta som skrivs i genren annars.

Gobo - Min bror har äntligen kommit igång med uppdaterandet igen.

Prankmonkey - Kul. Räcker så.

Leeb - Lovande. Vore kul om TVn kom igång också.

Tobi - Lite Linköping, lite Grebo, lite Tannefors. Oftast kul!

Sen har jag börjat ge Alex Schulmans blogg en chans igen. Blev arg på nåt han skrev för nåt halvår sen, och bojkottade honom därför. Tänkte på det för några veckor sen, och insåg att jag inte kom ihåg varför jag var arg. Så jag började läsa igen. Och hittills är det ok. Men han känns nära överskattad ändå. Oftast.

Sen vore det inte fel om Fantasinyheter kom tillbaka. Världens roligaste blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback