Spridda händelser från en måndag

Mycket prat på jobbet om festen i fredags. Även om vi bara var tre som var där. Lunch på Djingis. Det var nån form av fisk. Kan det ha varit rödspätta? Gott i vilket fall. Fein skagenröra till det.

Insåg att det var en del jag missat som hände i fredags och lördags. Missat i den meningen att jag inte kom ihåg det efteråt. Att hela Konsert & Kongress utrymdes efter ett brandlarm kan man ju tycka att man borde komma ihåg. Men det gjorde inte jag. Tydligen.

Är nästan oroligare för fredagen. Eller det kanske jag inte borde vara. Vet inte.

Körde leende-grejen (som jag skrev om
här) idag igen. Två gånger. Till samma person. Konstig? Lite.

Tänkte skriva ner nåt från texten till Sällskapets "Järnstaden" här. Men det ser så... banalt ut i skrift. Lyssna på den istället. Nina Ramsby måste ha maj månads bästa röst.

Avslutar med dagens snyggaste.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: angelica

det var nån som tog med dig ut när larmet gick hoppas jag.. haha!

2007-05-07 @ 23:36:34
Postat av: angelica

Ja må han leva, Ja må han leva!
Gott med kladdkaka ikväll =)
Kram & Grattis

2007-05-08 @ 06:52:28
Postat av: Cattis

Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag? Jo det är snökalvens födelsedag, jo det är snökalvens födelsedag, HURRA, HURRA HURRA!!

GRATTIS på födelsedagen och till premiärmatchen härligt jobbat :)

Ha en bra dag!

2007-05-08 @ 08:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback